Komentáře


Přidat nový komentář:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
Antispam ověření:
Dnes je který den v týdnu ? (např. pondělí)
Nadpis komentáře:
Komentář:
 Zobrazit komentáře: podle času

Karlovi, (Bedřich, 04.10.2016 23:52) celé vlákno | reagovat
Vybodni se na ně , vím co umíš.držim palce

Brejlovec, (Milan Stehlík, 24.07.2016 00:49) celé vlákno | reagovat
Zdravím kolegy modeláře.Místo toho,aby jsme si vážili toho,že máme konečně českou lokomotivu v N ,tak se tady řeší maličkosti. Vám se líbilo dřív jezdit s mašinama každej pes
jiná ves?Klidně odpustím drobné nedostatky a že mašina jezdí perfektně a nástřik a potisk je taky perfektní je bez diskuze.
Myslím si že si model Brejlovce v takové kvalitě z nás postaví málokdo.Já dávám rozhodně palec nahoru.Milda

Brejlovec, (Milan Stehlík, 24.07.2016 00:49) celé vlákno | reagovat
Zdravím kolegy modeláře.Místo toho,aby jsme si vážili toho,že máme konečně českou lokomotivu v N ,tak se tady řeší maličkosti. Vám se líbilo dřív jezdit s mašinama každej pes
jiná ves?Klidně odpustím drobné nedostatky a že mašina jezdí perfektně a nástřik a potisk je taky perfektní je bez diskuze.
Myslím si že si model Brejlovce v takové kvalitě z nás postaví málokdo.Já dávám rozhodně palec nahoru.Milda

Brejlovec, (Milan Stehlík, 24.07.2016 00:48) celé vlákno | reagovat
Zdravím kolegy modeláře.Místo toho,aby jsme si vážili toho,že máme konečně českou lokomotivu v N ,tak se tady řeší maličkosti. Vám se líbilo dřív jezdit s mašinama každej pes
jiná ves?Klidně odpustím drobné nedostatky a že mašina jezdí perfektně a nástřik a potisk je taky perfektní je bez diskuze.
Myslím si že si model Brejlovce v takové kvalitě z nás postaví málokdo.Já dávám rozhodně palec nahoru.Milda

Dotaz na dekodér, (Jan Blažek, 17.07.2016 00:39) celé vlákno | reagovat
Dobrý den,

díky za pěknou recenzi. Jaký dekodér je vhodný do této mašinky. Diky

Jan Blažek

Upřesnění testu., (Karel Brejša, 30.06.2016 20:04) celé vlákno | reagovat
Dobrý den, musím na případné poznámky předeslat, že jsem byl požádán,abych provedl testy lokomotivy ohledně jízdních vlastností a funkčností celého pojezdu a na to jsem se zaměřil. To je snad i z mé části testu zřejmé.
Nezabírám se tudíž jako někteří počítáním nýtů na lokomotivě, ale hlavně funkčnosí. Je s zajímavé, že se zaměřujete na detaily,ale já lokomotivu chci používat při jízdě na školním kolejišti a ne ve vitríně nebo nějaké soutěži. Pro mě je důježité, aby dobře sbírala proud z kolejí, nezahřívala se třeba nadměrně a kolik vozů do jakého stoupání vytáhne bez zjevného snížení rychlosti.
Proto prosím všechny, aby i k tomuto testu takto přistupovali a pokud test neprováděli, ať ho zkusí a můžeme polemizovat, co je a není dobře!
Ale jestli je okno o trochu zaoblenější, to mě na kolejišti opravdutolik nezajímá jako spíš průjezd přes plastové srdcovky výhybek a angličanů.
Takže až budete chtít za takovou příznivou cenu najít profesionálně zdařilou karoserii pro měřítko N, klidně mi napište, rád Vám zase já napíši, co je tam špatně!
To jen na vysvětlenou.
Karel Brejša

Re: Upřesnění testu., (Jirka, 01.07.2016 07:22) celé vlákno | reagovat
Když jste měl napsat recenzi na jízdní vlastnosti (s tím s vámi souhlasím, jsou celkem OK), tak proč zcela lživě popisujete i vzhled? Ten rozhodně OK není. A to chlubení se, čeho všeho jste dosáhl je taky hodně trapné. Toto bych nechal spíše na posouzení ostatních než se sám vychloubat.

Re: Re: Upřesnění testu., (brejsak, 01.07.2016 11:29) celé vlákno | reagovat
Vážený pane, asi jstecšpatně četl, napsal jsem, že se nechlubím, jen konstatuji. Na rozdíl od Vás však marně čekám na vyjádření, co jste dokázal Vy, než napadat někoho druhého, že lže.
Je jak vidím podle Vás demokracie a každý může napsat svůj názor. Za ten bych si Vás nedovolil kritizovat, jen jsem popsal, co bylo účelem mého testu a dojmy, které jsem nabyl při vybalování modelu z krabičky, a jsou to čistě moje dojmy! Pokud jste takový odborník, pan Valter bude určitě také rád, když mu napíšete recenzi třeba na to, jak je zdařilý barevně, jestli barvy odpovídají skutečným barvám,jaké je provedení oken atd. Já jak jsem psal, testoval pojezd a jízdní vlastnosti a celkový dojem ne profesionála, ale modeláře, který si staví podle předlohy lokomotivy a má tak určité zkušenosti s pojezdy a celkovým provedením těchto komponent.
A jak vidím, něco svého jste jaksi opoměl uvést a jen pokračujete v tom, že lžu.
Opravdu by bylo lepší pouvažovat nad tím, co píši a hlavně číst vše důkladně, i připomínky zde na Vaše komentáře.
brejsak

Re: Re: Re: Upřesnění testu., (Jirka, 01.07.2016 12:15) celé vlákno | reagovat
Stačí jako zdůvodnění to, že nemám potřebu si před ostatními na rozdíl od vás honit triko? A co je na modelu dobře i špatně jsem ve svém příspěvku napsal (pro vás ještě jednou: pojezd OK, vzhled KO). Zkuste se zklidnit, v klidu si to přečíst a pak třeba rozumně reagovat.




Líp by to neřekl ani výrobce, (Neovce, 29.06.2016 19:00) celé vlákno | reagovat
Tento chvalozpěv na mašinku mi připomíná názor pětiletého kloučka, který drží mašinku poprvé v ruce a rozhodně ne recenzi. Kdyby ta mašinka byla opravdu tak úžasná, jak se tu píše, to by bylo :)

Re: Líp by to neřekl ani výrobce, (Karel Brejša, 30.06.2016 20:18) celé vlákno | reagovat
Vážený pane, stavím si lokomotivy ve velikosti N už dost dlouho a samozřejmě modelařím přes všechny měřítka už 45 let. posledních několik let si stavím parní lokomotivy ČSD a kromě mě je používá i několik modelářů z celé Republiky. Takže jestli si myslíte, že pojezdům a lokomotivám nerozumím, to je mi Vás opravdu líto. Z řad už postavených parních lokomotiv např.456.0,423.0,555.0a3,387.0,556.0,a nyní pracuji na 498.0. O motorových se ani nebudu rozepisovat.
To se nevytahuji, to konstatuji. Co jste postavil vy?
Měl jste někdy pojezd a dvojkolí rozebrané a třeba jste si v eN-ku soustružil drážky pro bandáže? Myslím, že si ani nedovedete představit, co to obnáší, ale jak vidím, kritika, ta Vám jde.
Takže až něco vyrobíte, můžeme se sejít a své výrobky si navzájem představit a potom bych si dovolil i já možná několik poznámek k Vašim výtvorům. Ale takto se mi to zdá velmi přízemní a prostoduché. Když budete mít chvilku, napište, ať i ostatní zde vědí, co už jste v modelařině dokázal.
S pozdravem Karel Brejša


Brejlovec, (Jirka, 29.06.2016 19:51) celé vlákno | reagovat
Na rozdíl od autora recenze jsem čelním pohledem a zejména partií oken, které jsou pro tuto lokomotivu charakteristické, velice zklamán. Hlavně vnější kraje přecházející do boku lokomotivy jsou úplně špatně.

Re: Brejlovec, (George V., 30.06.2016 10:03) celé vlákno | reagovat
No škoda, že tady není fotka čistě zepředu, ale i dostupný pohled mnohé napoví. Bohužel výrobce se nepoučil, jak v případě kocourů TT a čelní okna vypadají opět blbě. Především horní "hrana" okna nemá kopírovat vyboulení střechy, ale být naprosto rovná...