Komentáře

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Upřesnění testu., (Karel Brejša, 30.06.2016 20:04) celé vlákno | reagovat
Dobrý den, musím na případné poznámky předeslat, že jsem byl požádán,abych provedl testy lokomotivy ohledně jízdních vlastností a funkčností celého pojezdu a na to jsem se zaměřil. To je snad i z mé části testu zřejmé.
Nezabírám se tudíž jako někteří počítáním nýtů na lokomotivě, ale hlavně funkčnosí. Je s zajímavé, že se zaměřujete na detaily,ale já lokomotivu chci používat při jízdě na školním kolejišti a ne ve vitríně nebo nějaké soutěži. Pro mě je důježité, aby dobře sbírala proud z kolejí, nezahřívala se třeba nadměrně a kolik vozů do jakého stoupání vytáhne bez zjevného snížení rychlosti.
Proto prosím všechny, aby i k tomuto testu takto přistupovali a pokud test neprováděli, ať ho zkusí a můžeme polemizovat, co je a není dobře!
Ale jestli je okno o trochu zaoblenější, to mě na kolejišti opravdutolik nezajímá jako spíš průjezd přes plastové srdcovky výhybek a angličanů.
Takže až budete chtít za takovou příznivou cenu najít profesionálně zdařilou karoserii pro měřítko N, klidně mi napište, rád Vám zase já napíši, co je tam špatně!
To jen na vysvětlenou.
Karel Brejša


Přidat nový komentář:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
Antispam ověření:
Dnes je který den v týdnu ? (např. pondělí)
Nadpis komentáře:
Komentář: