Komentáře


Přidat nový komentář:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
Antispam ověření:
Dnes je který den v týdnu ? (např. pondělí)
Nadpis komentáře:
Komentář:
 Zobrazit komentáře: podle času

povedená lesní dráha, (Pavel, 22.11.2014 09:23) celé vlákno | reagovat
má to šmrnc,gratukuji, škoda, že není větší,v Rakousku na výstavě byla tak 8x větší na panelu asi 3 x 8m i s přehradou ,vodou a mlýny vše tak z poč. 20 století...inspirace?:-)

Kolejiště je prodané, (autor-Standa, 11.10.2014 16:01) celé vlákno | reagovat
Kolejiště změnilo majitele - za cenu víceméně symbolickou si jej odvezl můj známý, modelář, který jej použil k prodloužení svého vlastního kolejiště. Vytvořil tak další možnosti modelování provozu o vlečku. U mě doma bylo opravdu nevyužité, tak ať slouží alespoň jemu. Ale autíčka jsem si nechal.

Obdiv, (Petr Hrdlicka, 24.08.2013 21:51) celé vlákno | reagovat
Obdivuji kazdeho, kdo dokaze nebyt megaloman, ale na malem kousku udela tuto krasu

Obdiv, (Petr Hrdlicka, 24.08.2013 21:51) celé vlákno | reagovat
Obdivuji kazdeho, kdo dokaze nebyt megaloman, ale na malem kousku udela tuto krasu

hodnoceni i otazka, (jan stary, 16.07.2013 18:33) celé vlákno | reagovat
pekny provedeni a je to i inspirace co jeste schazi na mem kolejisti ale neni videt kolej z hlavni trate nebo to je jen vlecka v lese a u pili na zpracovani dreva ???Dekuji za odpoved pekny den preji

Re: hodnoceni i otazka, (autor kolejiště, 09.08.2013 16:05) celé vlákno | reagovat
Zdravím a děkuji... kolej z hlavní tratě je na deváté fotce ta úplně vlevo. V době focení ještě nebyl vjezd a výjezd krytý návěstidly, dnes už tam je návěst. Ostatní koleje tvoří předávací místo vlečky, a jsou tam dvě kusé koleje pro běžnou údržbu a zbrojení vozidel vlečky.


To je pecka., (trenér, 03.03.2013 18:55) celé vlákno | reagovat
Pane, Vy máte talent.

Krásné provedení, (Luděk Roll, 29.11.2012 07:27) celé vlákno | reagovat
Dobrý den,
Vašem kolejiště má velice hezky propracované detaily, opravdu moc se mi líbí. Opravdu dobrá práce.
S pozdravem kolega modelář.

Re: Krásné provedení, (autor - Standa, 07.12.2012 22:03) celé vlákno | reagovat
Děkuji. Ještě to není úplně hotové, chybí imitace vahadel výhybek s lampami, chybí lampy osvětlení a natřít koleje rzí. Taky ještě telegrafní sloupy a další detaily. Nějak nemám čas se tomu věnovat.


napatinovat techniku, (Střelec, 23.04.2012 10:52) celé vlákno | reagovat
Ještě natřít a napatinovat techniku a bude to opravdu jako živé. Námět zajímavý, zpracování víc než dobré!

Re: napatinovat techniku, (standa, 31.08.2012 19:40) celé vlákno | reagovat
No, ony ty modely aut nejsou trvalou součástí kolejiště. Protože kolejiště je malé a mimo provoz je pověšeno na zdi, jsou tam autíčka umísťována jen při jeho zprovoznění. Autíčka sbírám do vitríny, a mám jich více. Takže někdy dám na kolejiště UAZ, jindy GAZ, jednou volhu (když přijede na kontrolu náměstek), jindy Tatru 603 (to když přijede osobně soudruh ředitel). Jinak jsou autíčka ve vitríně, proto nejsou patinovaná.


dotaz, (vypravci, 31.05.2012 15:21) celé vlákno | reagovat
pekny den preji rad bych videl cele kolejiste na fotkach a nebo alespon jak vede vlecka z nadrazi na pilu dekuji

Re: dotaz, (autor, 01.06.2012 19:59) celé vlákno | reagovat
Není zde nádraží, celé kolejiště je vlečka. Jde o vlečku s předávacím místem kde se setkávají vlečkové soupravy s vlaky ČSD a předávají si zde plné a prázdné vozy. Vlaky ČSD je odtud (z předávacího místa) odvážejí na "nádraží" někde v dáli (skryté odstavné koleje v tunelu). Vlečka je rozvidlena v úvrati na nakládací místo (kam ústí úzkokolejná lesní železnice) a na pilu. Vozy s vytěženým dřevem z lesa se vykládají na nakládacím (a vlastně pro úzkokolejku vykládacím) místě, nebo se rovnou překládají na vozy vlečky. Úzkokolejka by mohla být suplována třeba dopravou automobilní, ale já raději volil také železnici. Nakládací místo je úvraťové, a je zde kolejová váha.