Komentáře

 Zobrazit všechny komentáře: podle vláken, podle času

Re: Re: Napájení navazujících kolejí, (Standa, 11.05.2012 16:13) celé vlákno | reagovat
Vývod k připojení kablíku tam je, ale k čemu připojit ten kablík :-) On totiž musí střídat polaritu. Jednou v něm bude proud z levé kolejnice a jindy z pravé. Takže ten kablík musí být připojen k nějakému přepínači, který podle polohy výhybky mění polaritu. Což lze zřejmě jen v součinnosti s motorickými přestavníky, které mají takovéto vychytávky. Vzhledem k jejich ceně a spolehlivosti nad tím raději mávnu rukou a jdu do sice také nekvalitních, ale aspoň levnějších a jednodušších EW1. Nejlepší by bylo, kdyby Tillig konečně postavil výhybky podle vzoru ze 70tých let. Tedy kovová srdcovka, ale sama mění polaritu podle toho, jak je vyhybka přestavěna. Mimo to, že nebyly profilové, ale plechové, nechápu, co na nich bylo špatného. Sloužily spolehlivě dlouhé roky, dokud úplně nezoxidovaly. Také dříve vyráběné ruční mechanické přestavníky byly super, ty dnešní montované vedle výhybky jsou příšerné. Kdybych vědě, že EW 1 jsou tak nedokonalé a od EW 2 drahé s (přestavníky), stavěl bych do profilových kolejí plechové výhybky BTTB.


Přidat nový komentář:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
Antispam ověření:
Dnes je který den v týdnu ? (např. pondělí)
Nadpis komentáře:
Komentář: