Komentáře

Komentáře k článku: TRAŤ 4557

Přidat nový komentář:
Vaše jméno:
Váš e-mail:
Antispam ověření:
Dnes je který den v týdnu ? (např. pondělí)
Nadpis komentáře:
Komentář:
 Zobrazit komentáře: podle času

Kolejivo, (Stas, 12.05.2016 09:26) celé vlákno | reagovat
Krásné kolejiště. Jaké jste použil kolejivo? Hledám vhodné na jeden menší projekt. Vzal bych Peco, ale tam už ta geometrie nevychází tak dobře.

Kolejiště, (Petr, 14.02.2013 17:58) celé vlákno | reagovat
Myslíte předělat dispozičně koleje atd.? Mně se právě na tomto kolejišti líbí, že je kladen důraz na jízdu vlaků v otevřené krajině. Sám začínám stavět kolejiště podobných rozměrů a musím se přiznat, že mám s dispozicí kolejí, jak je vést, aby se to podobalo alespoň trochu realitě a nebyl z toho vlakodrom docela problém, i přesto, že to není pro velikost N zase tak malá plocha.

Re: Kolejiště, (Marie Kopecká, 23.02.2013 19:50) celé vlákno | reagovat
Ano, pokud dojde k přestavbě, budou koleje vedeny jinak,velkou nevýhodou stávajícího kolejiště totiž je, že nemá skryté nádraží.Řešením by bylo umístění 2 smyček s předjízdnou kolejí.Kolejiště už by mohlo být více modelové, obě nádraží by nebyla v jedné rovině a vlaky by nejezdily pouze jedním směrem. Volné trati je dostatek,, ale vyžádá si to rozšíření na 200x100 cm (využije se plocha ovládacího pultu) a ovládání se přesune vlevo.Jenže tohle všechno znamená změnu celého kolejiště (totální zbourání), další finanční prostředky a tak stále váháme ...

Re: Kolejiště, (Jiroch, 05.11.2013 21:18) celé vlákno | reagovat
Také stavím kolejiště (velikost TT, rozměr 244 x 122 cm)a stejný problém s uspořádáním kolejiště jsem měl také. Ke kolejišti mohu jen konstatovat - dokonalé a precizně provedené dílo.


Kolejiště, (Petr, 24.02.2013 15:54) celé vlákno | reagovat
Já nejsem sice velký zastánce skrytých nádraží, už jen pro to, že do nich nevidíte a na všech výhybkách a úsecích musí být zpětné ohlasy, nejlépe tento prostor monitorovaný kamerou, ale zase je fakt, že je kolejiště možno využít na bohatší provoz. Zase jak říkáte v dnešní době ta cena za přestavbu není vůbec malá. Já stavím velikost 230x120 bez skryťáku a ani toho moc nelituju, že jsem ho tam neudělal. Zase mám o vlacích přehled. :o) Tak držím hodně palce, ať se Vám povede to udělat podle Vašich představ a jste s prací maximálně spokojení. Kolejiště máte opravdu krásné.

Kolejiště, (Petr, 24.02.2013 15:53) celé vlákno | reagovat
Já nejsem sice velký zastánce skrytých nádraží, už jen pro to, že do nich nevidíte a na všech výhybkách a úsecích musí být zpětné ohlasy, nejlépe tento prostor monitorovaný kamerou, ale zase je fakt, že je kolejiště možno využít na bohatší provoz. Zase jak říkáte v dnešní době ta cena za přestavbu není vůbec malá. Já stavím velikost 230x120 bez skryťáku a ani toho moc nelituju, že jsem ho tam neudělal. Zase mám o vlacích přehled. :o) Tak držím hodně palce, ať se Vám povede to udělat podle Vašich představ a jste s prací maximálně spokojení. Kolejiště máte opravdu krásné.

rozměry, (Marie Kopecká, 14.02.2013 16:52) celé vlákno | reagovat
Současné rozměry jsou 200x75cm + ovládací pult, který je částečně vidět na poslední fotce. Jsme rádi, že se Vám kolejiště líbí, ale ještě stále váháme, zda ho jen dodělat, nebo úplně předělat

Dotaz na rozměry kolejiště, (Petr, 05.02.2013 16:28) celé vlákno | reagovat
Dobrý den,

moc hezké kolejiště. Mohu se zeptat jaké jsou rozměry kolejiště? Přeju mnoho radosti s tímto úžasným koníčkem.